Olen papukaija.
Toistellen kiltisti lauseitasi.

Kuvittelen olevani 
niin helvetin fiksu.

Olen marakatti.
Roikun sinussa
kuin ikivihreässä
liaanissa.

Kuvittelen olevani
niin helvetin omistautunut.

Olen koira.
Haukun jokaista
joka uskaltautuu liian
lähelle sinua.

Kuvittelen olevani
niin helvetin suojeleva.

Olen kissa.
Kehrään iltaisin lähelläsi
Kyhnään näyttäen kaikille
että olet minun.

Kuvittelen olevani
niin helvetin lähellä sisintäsi.

Olen hylje
Joka liikkuu kuin kala vedessä.
Liukas liikkeinen mielistelijä.

Kuvittelen olevani
niin helvetin tarpeellinen sinulle.

Mutta olenkin vain lapamato
Joka imen sinusta
kaiken voiman itseeni.
Vahdin, vartioin ja kahlitsen.

Ja olen niin helvetin rasittava
Etten ole ansainnut sinua.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaiku

ILO

UUSI