Ole ikuisesti meteni humalluttama




Kuvittelen tässä maatessani, miten pehmeät kätesi vaeltavat

vartalollani.

Silitellen reisien lämmintä ihoa, ne vaeltavat kiihkeinliikkein

hyvin varmoina päämäärästään, eteenpäin.


Minä olen kaivannut niin kauan niiden kosketusta, etten jaksa

muistaa, milloin aloin odottaa tätä hetkeä.


Olen epätoivoisesti laskenut viikkoja, päiviä, tunteja,

minuutteja,

tähän hetkeen, jolloin kätesi kuorivat minut vaatteiden

kahleista.


Painavat minut vasten lämmintä vuodetta ja aloittavat oman,

kiihkeän tutkimusmatkansa.


Olen elänyt kiihkon valtaaman mieleni kanssa tämän välillämme

vellovan iäisyyden, vain tullakseni tuntemaan kaiken sen,

minkä voit minulle nyt antaa.


Anna käsien kulkea.

Anna sormien soittaa minua kuin kauneinta soitinta, josta lähtee

ne kaikkein heleimmät soinnut.



Avaa minut uomaksi itsellesi

ja solju minuun kuin vesi vuolaana virtaavassa purossa.

Tuudita sylissäsi.

Nosta mukanasi koskien kuohuihin ja laske lepäämään

rantahietikolle.

Elä kanssani hetki tässä elämän virrassa

ja ole ikuisesti meteni humalluttama.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaiku

ILO

UUSI